U W A G A !
To jest archiwalna wersja Biuletynu Informacji Publicznej.
Od dnia 2 stycznia 2020 r. aktualne informacje publikowane są w nowym Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Tarnowo Podgórne
Link: http://bip2.tarnowo-podgorne.pl/
|
|
1.1 Imprezy masowe. |
|
1.2 Zgromadzenia publiczne. |
|
1.3 Zbiórka publiczna.
|
|
1.5. Przyznanie rekompensującego świadczenia pieniężnego żołnierzom rezerwy odbywającym ćwiczenia wojskowe.
|
|
1.6. Uznanie poborowego za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny.
|
|
1.7. Uznanie żołnierza za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny oraz żołnierza samotnego.
|
|
1.8. Uznanie żołnierza za sprawującego bezpośrednią opiekę nad członkiem rodziny.
|
|
1.9. Przyznanie należności mieszkaniowych dla żołnierzy posiadających na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny oraz dla samoctnych żołnierzy.
|
|
1.10. Udostępnienie danych osobowych ze rejestru mieszkańców lub z rejestru zamieszkania cudzoziemców.
OBSŁUGUJE FILIA PRZEŹMIEROWO - przejdź do strony
|
opis usługi |
wzór wniosku |
|
1.11. Zameldowanie na pobyt stały i czasowy trwający ponad 3 miesiące. |
|
1.12. Wymeldowanie (obywatele polscy i cudzoziemcy). |
|
1.13. Dowody osobiste. |
|
1.14. Zaświadczenie z rejestru mieszkańców lub rejestru zamieszkania cudzoziemców. |
|
1.15. Wybory - rejestr wyborców. |
|
- wzór wniosku o udostepnienie rejestru
- wzór wniosku o wpis do rejestru
- wzór wniosku o skreslenie ze rejestru
|
|
1.16. Prowadzenie ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi. |
|
- zgłoszenie zmian wpisu do ewidencji pól biwakowych
- zakończenie świadczenia usług hotelarskich
- zaszeregowanie obiektu hotelarskiego
|
|
1.19. Zgłoszenie działalności gospodarczej.
|
|
1.20. Zmiana we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. |
|
1.21. Wykreślenie wpisu z ewidencji działalności gospodarczej. |
|
1.22. Zezwolenia na jednorazową sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych w czasie trwania imprez.
|
|
1.23 Zezwolenia na sprzedaż lub sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych. |
|
1.24. Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników. |
|
- oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis - oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis
|
|
1.25. Zawiadomienie o zawarciu umowy z młodocianym w celu nauki zawodu lub przyuczenia do określonej pracy. Planowanie środków na dofinansowanie szkolenia młodocianych.
|
|
1.26. Orzekanie o konieczności sprawowania przez poborowego bezpośredniej opieki nad członkiem rodziny.
|
|
|
|
1.27 Udostępnienie danych z rejestru działalności gospodarczej.
|
|
1.28. Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych. |
|
1.29. Wniosek o wydanie zaświadczenia o uiszczeniu opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
|
|
1.30. Wydanie duplikatu decyzji lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej osób. |
|
1.31. Zawieszenie wykonywania działalności gospodarczej. |
|
1.32. Wznowienie wykonywania działalności gospodarczej.
|
opis usługi |
1.34. Żłobki i kluby dziecięce. |
|
- wzór wniosku o wpis do rejestru
- wzór wniosku o wykreślenie z rejestru
|
|
1.39. Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych w trakcie organizowanych przyjęć - katering.
|
|
1.40. Zgłoszenie wyjazdu za granicę na okres dłuższy niż 6 miesięcy oraz zgłoszenie powrotu. |
|
|
|
1.42. Zmiana zezwolenia na wykonywanie regularnych lub regularnych specjalnych przewozów osób.
|
|
1.47. Karta dużej rodziny. |
|
- Oświadczenie o planowanym terminie ukończenia nauki w szkole lub szkole wyższej - ZKDR-01 - Oświadczenie dotyczące władzy rodzicielskiej - ZKDR-03
|
|
1.48. Udostępnienie danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych oraz udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem.
OBSŁUGUJE FILIA PRZEŹMIEROWO - przejdź do strony
|
opis usługi |
1.49. Wielkopolska Karta Rodziny |
|
wzór wniosku |
Formularz CEIDG-1 jest dostępny:
- na stronach internetowych www.firma.gov.pl lub www.ceidg.gov.pl,
- w BIP Ministerstwa Gospodarki www.bip.mg.gov.pl,
- poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP) (http://wwww.epuap.gov.pl)
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Jerzy Sawicki (2013-01-10 08:34:07)
- zaakceptowanie treści informacji: Jerzy Sawicki (2013-01-14 10:56:00)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Tomasz Musielak (2020-07-27 17:09:40)