logo
logo bip
Strona Główna
Zadowolony klient – wizytówką naszego Urzędu.

 

Wydział Obsługi Klienta został utworzony 1 października 2016 r. Jego podstawowym celem jest zapewnienie kompleksowej i profesjonalnej obsługi klienta. Klienci mogą tu uzyskać informację na temat sposobu załatwienia konkretnej sprawy, złożyć wniosek lub podanie oraz otrzymać pomoc w ich wypełnianiu.

 

Wydział Obsługi Klienta działa w godzinach pracy Urzędu Gminy:

poniedziałek: 8.30-18.00

wtorek-czwartek: 7.30-15.30

piątek: 7.30-14.00 

tel.: +48 (61 ) 89 59 200 lub +48 (61) 81 46 221

e-mail: bok@tarnowo-podgorne.pl

 

Kontaktując się z Wydziałem Obsługi Klienta można uzyskać informacje dotyczące toku załatwianej sprawy.

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Hanna Stasińska-Łapszewicz (2012-04-24 20:01:07)
  • zaakceptowanie treści informacji: Hanna Stasińska-Łapszewicz (2012-04-25 09:23:00)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Tomasz Musielak (2019-06-24 11:20:03)