Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://www.tarnowo-podgorne.pl
Ogłoszenie
nr 24141 - 2017 z dnia 2017-02-13 r.
Tarnowo Podgórne: organizacja kolonii letnich dla
uczniów ze szkół podstawowych z Gminy Tarnowo Podgórne
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O
zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje
społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne
oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne,
krajowy numer identyfikacyjny 55112500000, ul. ul. Poznańska 115, 62080
Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061
8146-221, e-mail zp@tarnowo-podgorne.pl, faks (061) 814 61 18.
Adres strony internetowej (URL): ww.tarnowo-podgorne.pl
I. 2)
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3)
WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.tarnowo-podgorne.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
tak
www.tarnowo-podgorne.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115, budynek A, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja kolonii
letnich dla uczniów ze szkół podstawowych z Gminy Tarnowo Podgórne
Numer referencyjny: WOP.271.4.217
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest organizacja kolonii letnich dla dzieci w wieku od 7 lat.
Wykonawca musi spełnić następujące wymagania: -zakwaterowanie podczas pięciu
bezpośrednio następujących po sobie 7-dniowych turnusów (w każdym turnusie bierze
udział 50 osób - 45 uczestników plus 4 opiekunów i 1 kierownik kolonii) w
miejscowości nadmorskiej w Polsce, w odległości nie większej niż 350 km od
siedziby Zamawiającego. - OŚRODEK -Zakwaterowanie zorganizowane w budynku
murowanym. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania w domkach
kampingowych, namiotach, budynkach szkolnych i bursach. Uczestnicy muszą być
zakwaterowani w jednym budynku wraz z kadrą wychowawców. Pokoje maksymalnie 4
-osobowe z łazienkami ( pełen węzeł sanitarny) lub segment z dwoma pokojami i
wspólną łazienką ( pełen węzeł sanitarny). W pokojach łóżka pojedyncze ( nie
mogą być piętrowe), liczba osób w pokoju od 2-4, a w segmencie nie może być
większa niż sześć osób. Pokoje i segmenty nie mogą być dwupoziomowe. Pokoje muszą
być wyposażone w podstawowe meble: co najmniej szafa ubraniowa, stolik,
krzesła, łóżka. Pokoje posiadają odpowiednią liczbę (w stosunku do liczby
miejsc w sypialnych w pokoju) krzeseł, stół lub ławę, szafę z miejscem do
wieszania ubrań i półkami), stoliki nocne. Pokoje czyste, odmalowane, bez
śladów wilgoci. Woda ciepła bez ograniczeń. Teren ośrodka musi być ogrodzony,
z wydzielonym miejscem do rekreacji, urządzeniami do zabaw ruchowych „plac
zabaw dla dzieci" i ćwiczeń, stoły do ping-ponga, boisko do siatkówki i/lub
koszykówki, miejsce na ognisko, plac do tańca / zajęć ruchowych. W ośrodku
musi znajdować się wydzielona duża sala do zajęć świetlicowych (ok. 100 m²)
odpowiednio wyposażona w stoły i krzesła, a także w dodatkowe sprzęty
umożliwiające prowadzenie zajęć rekreacyjnych np. stół do ping - ponga,
rakietki oraz sprzęt nagłaśniający umożliwiający organizację dyskotek.
Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować korzystanie przez dzieci z ww.
obiektów rekreacyjno-sportowych. Basen kryty, do którego wykonawca zapewni
bezpłatny dostęp, w każdym turnusie dla każdego uczestnika, musi spełniać
wszelkie wymogi bezpieczeństwa. - Obiekt kolonijny w odległości do 350 metrów
do plaży z miejscem umożliwiającym bezpieczną kąpiel. Odległość należy
mierzyć wzdłuż drogi przeznaczonej do ruchu pieszego; kąpielisko, do którego
liczona jest odległość musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i czystości wody.
Opiekę ratownika zapewnia Wykonawca (podczas kąpieli ratownik jest tylko do
dyspozycji kolonii Zamawiającego). Wykonawca dostarcza kierownikowi kolonii
kopię umowy z ratownikiem w pierwszy dzień danego turnusu. - terminy
poszczególnych turnusów w okresie między 25 czerwca 2017 r. a 30 lipca 2017
r.: I turnus - 25 czerwca do 2 lipca, II turnus - 2 lipca do 9 lipca, III
turnus - 9 lipca do 16 lipca, IV turnus - 16 lipca do 23 lipca , V turnus -
23 lipca do 30 lipca, - zapewnienie całodziennego wyżywienia - 4 posiłki
dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja (posiłki do napojów).
Wszystkie posiłki w systemie „stół szwedzki". Dopuszcza się obiad serwowany.
Dzienna stawka żywieniowa na 1 dziecko nie może być niższa niż 25 zł
(słownie: dwadzieścia pięć zł 00/100). Każdy turnus rozpoczyna się i kończy
obiadem (w dniu wyjazdu dodatkowy obiad). Wykonawca zapewnia uczestnikom turnusów
suchy prowiant i napoje na drogę powrotną. Wykonawca zapewnia stały dostęp do
wody pitnej. - zapewnienie całodobowej opieki medycznej: pielęgniarka na
miejscu i lekarz na wezwanie. - zapewnienie uczestnikom turnusów transportu
autokarem wyposażonym w sprawną klimatyzację, spełniającym wymagania
określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r.
w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego
wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz.262, z późn. zm.).Transport odbywać
się może wyłącznie w ciągu dnia - spod Szkoły Podstawowej w Tarnowie
Podgórnym i Przeźmierowie do ośrodka kolonijnego. Powrót z miejsca wypoczynku
odbywa się również do Szkoły Podstawowej w Przeźmierowie i Tarnowie
Podgórnym. Zamawiający zapewnia kierownika kolonii i opiekę wychowawców
podczas każdego z turnusów. - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej
raz w każdym turnusie dodatkowe atrakcje np.: animatora, magika, zajęcia
taneczne, zajęcia rekreacyjno-sportowe (np. zumba) itp. - Zamawiający
ubezpiecza uczestników kolonii we własnym zakresie. - Prawo opcji - ilość
osób uczestniczących w każdym z turnusów może ulec zmianie w zakresie minus 3
osób. Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia tej zmiany rozliczając
koszty po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym. Zamawiający
zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej miejsc zaproponowanych przez
Wykonawcę jako miejsc zakwaterowania dzieci oraz miejsc spożywania posiłków i
spędzania czasu wolnego przed wyborem oferty najkorzystniejszej. -
Zamawiający we własnym zakresie zgłosi do Kuratorium Oświaty organizację
kolonii.
II.5) Główny kod CPV: 55243000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony
dynamiczny system zakupów:
data
zakończenia: 30/07/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie należy zrealizować w dniach od
25 czerwca 2017 r. do 30 lipca 2017 r.: I turnus - 25 czerwca do 2 lipca, II
turnus - 2 lipca do 9 lipca, III turnus - 9 lipca do 16 lipca, IV turnus - 16
lipca do 23 lipca , V turnus - 23 lipca do 30 lipca, Zamawiający dokona
rozliczenia z Wykonawcą po każdym zakończonym turnusie. Zamawiający zapłaci
wykonawcy za faktyczną ilość osób uczestniczących w kolonii. Płatność nastąpi
w ciągu 30 dni od daty wystawienia faktury i dostarczenia jej Zamawiającemu.
Zamawiający przewiduje zmiany terminu realizacji umowy: Zamawiający
przewiduje możliwość rozpoczęcia kolonii w pierwszym turnusie od 24, 26 lub
27 czerwca i analogicznie kolejne turnusy z przesunięciem o odpowiednią ilość
dni.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił żadnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił żadnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wymagane jest doświadczenie zawodowe w zakresie
zorganizowania, w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania
ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
co najmniej trzech kolonii łącznie dla minimum 300 dzieci wraz z zapewnieniem
zakwaterowania i wyżywienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej,
o którym mowa powyżej w rozdziale VII pkt. 1 ppkt. 2 SIWZ zostanie spełniony
wyłącznie, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA,
ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU
NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W
ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty
zgodnie z dyspozycją § 7 oraz §8 Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w
sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w
postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r., poz. 1126). Wymagany
dokument to: dokument potwierdzający że nie otwarto likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości wykonawcy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. Forma dokumentów zgodnie z §14 w/w
Rozporządzenia. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z
tłumaczeniem na język polski.
III.5)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W
ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów,
określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg załącznika nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W
ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7)
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta
musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz
ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do
SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie
dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków
płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji
wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację
którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2)
oświadczenia wymienione w rozdziale VIII pkt. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) opis i plan
obiektu wraz ze zdjęciami (zdjęcia na płycie CD), materiały reklamowe. 2. W
przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii
dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym
(ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w
oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Wykonawca może w celu
potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdziale VII pkt. 1
ppkt. 2 SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego
zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów
na potrzeby wykonania zamówienia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
zamówienie publiczne muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w
występowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Wykonawca w terminie 3
dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w
art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem
oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiazania z innymi
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie
zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem
oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie
aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i
jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne
wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja
wieloetapowa
etap nr
|
czas
trwania etapu
|
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani
do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
|
60
|
standard
obiektu
|
40
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres
strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w
licytacji elektronicznej:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej,
w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje
o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja
wieloetapowa
etap nr
|
czas
trwania etapu
|
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Termin
otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i
warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy,
albo wzór umowy:
Zawarcie
umowy nastąpi wg wzoru Zamawiającego.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający
nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Informacje dodatkowe:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany terminu realizacji umowy: Zamawiający
przewiduje możliwość rozpoczęcia kolonii w pierwszym turnusie od 24, 26 lub
27 czerwca i analogicznie kolejne turnusy z przesunięciem o odpowiednią ilość
dni.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 20/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Pobierz: SIWZ
wyjaśnienia
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
załączniki w wersji edytowalnej
zestawienie z otwarcia ofert
|