Tarnowo Podgórne: Sporządzanie operatów szacunkowych nieruchomości
Numer ogłoszenia: 1468 - 2011; data zamieszczenia w BZP: 05.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne , ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, faks (061) 814 61 18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: Tarnowo_Pdg_ZP@wokiss.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie operatów szacunkowych nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie gminy Tarnowo Podgórne zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami i przepisami wykonawczymi. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I obejmująca: 1. Szacowanie nieruchomości - ok. 60 operatów - (dwukrotne szacowanie wartości nieruchomości) w celu ustalenia opłaty planistycznej i rozliczenia ewentualnych nakładów - operat, w którym dwukrotnie oszacowana jest wartości nieruchomości - stanowiącej zabudowaną lub niezabudowaną działkę gruntu - przed i po zmianie planu zagospodarowania przestrzennego), 2. Szacowanie nieruchomości (dwukrotne szacowanie wartości nieruchomości) w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału: a) ok. 50 operatów - oszacowanie wartości nieruchomości stanowiącej pojedynczą, zabudowana lub niezabudowaną działkę gruntu przed podziałem i oszacowanie wartości całkowitej będącej sumą oszacowanych wartości składowych, 2 do 5 działek powstałych po jej podziale) b) ok. 10 operatów - oszacowanie wartości nieruchomości stanowiącej pojedynczą, zabudowana lub niezabudowaną działkę gruntu przed podziałem i oszacowanie wartości całkowitej, będącej sumą oszacowanych wartości składowych, 6 do 15 działek powstałych po jej podziale) c) ok. 5 operatów - oszacowanie wartości nieruchomości stanowiącej pojedynczą, zabudowana lub niezabudowaną działkę gruntu przed podziałem i oszacowanie wartości całkowitej, będącej sumą oszacowanych wartości składowych wszystkich działek, więcej niż 15, powstałych po jej podziale) Część II obejmująca: 1. Szacowanie nieruchomości niezabudowanej - ok. 80 operatów dla następujących potrzeb: - oddania w użytkowanie wieczyste, - sprzedaży nieruchomości gruntowych, - przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, - aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste, - określenia wartości rynkowej gruntów przejętych pod drogi, - innych wynikających z potrzeb Zamawiającego, 2. Szacowania nieruchomości zabudowanych - ok. 10 operatów dla następujących potrzeb: - oddania w użytkowanie wieczyste, - sprzedaży nieruchomości gruntowych, - przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, - aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste, - innych wynikających z potrzeb Zamawiającego, Część III obejmująca: 1. Szacowanie nieruchomości lokalowych - ok. 15 operatów 2. Ustalenia odszkodowań za nakłady na gruncie - ok. 5 operatów 3. Ustalenie wartości służebności gruntowych przejazdu i przechodu oraz przeprowadzenia mediów - ok. 5 operatów 4. Analiza wartości rynkowej gruntu przeznaczonego pod drogi dla potrzeb przejęcia przez Gminę - ok. 5 analiz 5. Ustalenie wartości służebności przesyłu - ok. 5 analiz Podana wyżej ilość nieruchomości stanowi liczbę szacunkową i może ulec zmianie w wyniku rzeczywistego zapotrzebowania. Operat szacunkowy dotyczy wyceny jednej nieruchomości - działki. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb, w danej grupie nieruchomości. Realizacja poszczególnych zleceń nie może przekroczyć 14 dni, licząc od dnia doręczenie zlecenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o Na podstawie oświadczenia
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o Na podstawie oświadczenia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o Na posatwie oświadczenia
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o Wymagane jest doświadczenie zawodowe osoby wykonującej zamówienie, w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (należy udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 3 lat: min.20 operatów obejmujących tematyką część zamówienia na którą składana jest oferta) osoba realizująca zamówienie musi posiadać stosowne uprawnienia do szacowania nieruchomości oraz przynależeć do stowarzyszenia rzeczoznawców majątkowych
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o Na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pok. 117.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego pok. 119.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Częśc I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I obejmująca: 1. Szacowanie nieruchomości - ok. 60 operatów - (dwukrotne szacowanie wartości nieruchomości) w celu ustalenia opłaty planistycznej i rozliczenia ewentualnych nakładów - operat, w którym dwukrotnie oszacowana jest wartości nieruchomości - stanowiącej zabudowaną lub niezabudowaną działkę gruntu - przed i po zmianie planu zagospodarowania przestrzennego), 2. Szacowanie nieruchomości (dwukrotne szacowanie wartości nieruchomości) w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału: a) ok. 50 operatów - oszacowanie wartości nieruchomości stanowiącej pojedynczą, zabudowana lub niezabudowaną działkę gruntu przed podziałem i oszacowanie wartości całkowitej będącej sumą oszacowanych wartości składowych, 2 do 5 działek powstałych po jej podziale) b) ok. 10 operatów - oszacowanie wartości nieruchomości stanowiącej pojedynczą, zabudowana lub niezabudowaną działkę gruntu przed podziałem i oszacowanie wartości całkowitej, będącej sumą oszacowanych wartości składowych, 6 do 15 działek powstałych po jej podziale) c) ok. 5 operatów - oszacowanie wartości nieruchomości stanowiącej pojedynczą, zabudowana lub niezabudowaną działkę gruntu przed podziałem i oszacowanie wartości całkowitej, będącej sumą oszacowanych wartości składowych wszystkich działek, więcej niż 15, powstałych po jej podziale).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cześć II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II obejmująca: 1. Szacowanie nieruchomości niezabudowanej - ok. 80 operatów dla następujących potrzeb: - oddania w użytkowanie wieczyste, - sprzedaży nieruchomości gruntowych, - przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, - aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste, - określenia wartości rynkowej gruntów przejętych pod drogi, - innych wynikających z potrzeb Zamawiającego, 2. Szacowania nieruchomości zabudowanych - ok. 10 operatów dla następujących potrzeb: - oddania w użytkowanie wieczyste, - sprzedaży nieruchomości gruntowych, - przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, - aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste, - innych wynikających z potrzeb Zamawiającego,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Częśc III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III obejmująca: 1. Szacowanie nieruchomości lokalowych - ok. 15 operatów 2. Ustalenia odszkodowań za nakłady na gruncie - ok. 5 operatów 3. Ustalenie wartości służebności gruntowych przejazdu i przechodu oraz przeprowadzenia mediów - ok. 5 operatów 4. Analiza wartości rynkowej gruntu przeznaczonego pod drogi dla potrzeb przejęcia przez Gminę - ok. 5 analiz 5. Ustalenie wartości służebności przesyłu - ok. 5 analiz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Pobierz: SIWZ
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Oskar Cierpiszewski (2011-01-05 08:42:06)
- zaakceptowanie treści informacji: Oskar Cierpiszewski (2011-01-05 08:42:06)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Oskar Cierpiszewski (2011-01-14 09:43:18)