BOP.3411-46/09 Tarnowo Podgórne, dnia 3 czerwca 2009 r.
WÓJT GMINY TARNOWO PODGÓRNE
ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne
tel. (061) 8959-201, fax. 8146-118
ogłasza przetarg nieograniczony na świadczenie usług poligraficznych i reklamowych związanych z wydawaniem miesięcznika gminnego pt. „Sąsiadka - Czytaj" o następującym zakresie:
- a) skład miesięcznika do druku w każdym miesiącu, opracowanie projektu graficznego, obróbki zdjęć, wykonania infografik, naświetlania i przygotowanie matrycy do druku,
- b) druk miesięcznika o objętości - średnio-rocznie 40 stron w pełnym kolorze, w nakładzie 7.500 egzemplarzy dla każdego wydania, na papierze Wykonawcy,
- c) dystrybucja miesięcznika do wszystkich gospodarstw domowych na terenie gminy Tarnowo Podgórne,
- d) przyjmowanie i zamieszczenie ogłoszeń i reklam przeznaczonych do publikacji:
- ogłoszenia Urzędu Gminy i organów Gminy o objętości nie większej niż 5 stron
będą umieszczenie bezpłatnie,
- Wykonawca będzie pobierać opłaty z tytułu ogłoszeń komercyjnych i reklam, które
będą stanowić jego przychód. Liczba stron zawierających ogłoszenia komercyjne i
reklamy nie może przekroczyć 13 stron wnętrza, Reklamy będą umieszczane na
ostatnich stronach gazety z wyłączeniem okładki.
- e) opracowanie projektów i składu ogłoszeń,
- f) publikacja ogłoszeń i reklam w miesięczniku „Sąsiadka-Czytaj",
- g) współredagowanie gazety w porozumieniu z redaktorem naczelnym,
- h) zapewnienie redaktorowi naczelnemu w lokalu wykonawcy możliwości dokonania w sposób bezpośredni nieograniczonego nadzoru nad składem i korekty treści wydawanego miesięcznika - uwaga w przypadku gdy lokal wykonawcy znajduje się w odległości większej niż 30 km od siedziby zamawiającego wykonawca zobowiązany jest pokrywać koszty delegacji redaktora naczelnego związanej z prowadzeniem przedmiotowego nadzoru.
- i) wykonywanie obowiązków redaktora technicznego (wykonywanie korekty technicznej).
- j) zamieszczanie aktualnego wydania gazety na stronie internetowej http://www.sasiadka-czytaj.pl/ (domena opłacana przez zamawiającego)
Parametry techniczne wykonywanej usługi:
- format miesięcznika A4,
- okładka - cztery strony, kolor CMYK, papier kredowy co najmniej 135 g/m2;
- wnętrze zadruku kolor, papier kredowy co najmniej 70 g/m2,
- oprawa zeszytowa ( całość zszyta dwoma zszywkami; technika druku - offsetowa.
Plan wydawniczy i szata graficzna miesięcznika opracowana będzie każdorazowo w porozumieniu z redaktorem naczelnym. Wykonawca wykona skład miesięcznika w wyłącznie w oparciu o programy komputerowe Adobe In Design lub Quark XPress.
Wykonawca może zamieszczać ogłoszenia komercyjne i reklamy na ostatnich stronach gazety z wyłączeniem okładki.
Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.
Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolem: 79820000-8
Adres strony internetowej na której dostępna jest siwz: www.tarnowo-podgorne.pl
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest:
- w sprawach merytorycznych - Agnieszka Rzeźnik - tel. (061) 8959-264
- w sprawach formalnych - Oskar Cierpiszewski, tel. (061) 8959-235
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 Prawa zamówień publicznych.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
Termin realizacji - trzy lata począwszy od sierpnia 2009 r.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17 czerwca 2009 r. do godziny 10:00 w Urzędzie Gminy
w Tarnowie Podgórnym w sekretariacie - pokój nr 119.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 czerwca 2009 r. o godzinie 10:15 w Urzędzie Gminy w Tarnowie Podgórnym w pokoju nr 100.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
Zamawiający dokona oceny oferty w oparciu o następujące kryterium:
- - cena - 100 %
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- a) w ciągu ostatnich 3 lat wykonali co najmniej 2 tożsame usługi (usługi poligraficzne związane z wydawaniem czasopism lub innych publikacji)
- b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- c) spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły „spełnia - nie spełnia". Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie:
- a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji,
- b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Forma dokumentów zgodnie z §4 w/w Rozporządzenia.
Zamawiający nie zamierza: zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
i prowadzić aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.06.2009 r.
Pobierz: siwz
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Oskar Cierpiszewski (2009-06-03 09:54:00)
- zaakceptowanie treści informacji: Oskar Cierpiszewski (2009-06-03 09:54:00)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Oskar Cierpiszewski (2009-06-30 14:16:01)