BOP.3412-84/09 Tarnowo Podgórne, dnia 02 października 2009 r.
WÓJT GMINY TARNOWO PODGÓRNE
ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne
tel. (061) 8959-201, fax. 8146-118
ogłasza postępowanie o zamówienie publiczne w trybie „przetargu nieograniczonego" na rozbiórkę budynku gospodarczego z garażem w Tarnowie Podgórnym przy ul. Poznańskiej 96
Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem zamówienia opisany jest szczegółowo
w przedmiarze robót.
Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.
Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolem: 45110000-1
Adres strony internetowej na której dostępna jest siwz: www.tarnowo-podgorne.pl
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
- w sprawach formalnych: Oskar Cierpiszewski, tel. (061) 8959-235
- w sprawach merytorycznych: Violeta Skuratowicz - tel (061) 8959-266
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
Wadium - brak
Termin wykonania:
Zamówienie należy wykonać w terminie 10 dni od daty przekazania placu budowy
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne, w pokoju nr 119 nie później niż do dnia 26.10.2009 r. do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.10.2009 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 100.
Termin związania z ofertą upływa po 30 dniach od upływu terminu składania ofert.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
- - cena - 100 %
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- - spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły „spełnia - nie spełnia". Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie:
- a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji,
- b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- d) kosztorys ofertowy zawierający wszystkie pozycje przedmiaru robót,
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Forma dokumentów zgodnie z §4 w/w Rozporządzenia.
Zamawiający nie zamierza: zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
i prowadzić aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 2 października 2009 r.
Pobierz: siwz, wyjasnienia1 , wyjaśnienia2
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Oskar Cierpiszewski (2009-10-02 11:54:05)
- zaakceptowanie treści informacji: Oskar Cierpiszewski (2009-10-02 11:54:05)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Oskar Cierpiszewski (2009-10-26 11:30:22)