BOP.3412-91/09 Tarnowo Podgórne, dnia 27 października 2009 r.
WÓJT GMINY TARNOWO PODGÓRNE
ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne
tel. (061) 8959-201, fax. 8146-118
ogłasza postępowanie o zamówienie publiczne w trybie „przetargu nieograniczonego" na remonty nawierzchni dróg, chodników i wjazdów na terenie gminy Tarnowo Podgórne.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części.
Cześć I
Remont nawierzchni chodnika i wjazdów ul. Dworcowa w Kokoszczynie
Cześć II
Remont nawierzchni ulicy, chodników i wjazdów w rejonie pl. Harcerskiego II
w Ceradzu Kościelnym
Cześć III
Remont nawierzchni chodnika i wjazdów ul. Prostej w Sierosławiu
Cześć IV
Remont parkingu i drogi dojazdowej w Lusowie
Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu opisany jest szczegółowo
w opisie technicznym, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. Ewentualne pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne Specyfikacja techniczna, przedmiar robót i opis techniczny stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty 36 miesięczna gwarancją.
Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.
Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.
Przedmiot zamówienia zostały określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolami:
45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45232130-2 Rurociągi do odprowadzania wody burzowej
Adres strony internetowej na której dostępna jest siwz: www.tarnowo-podgorne.pl
Pracownikiem uprawnionym do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
- w sprawach formalnych - Oskar Cierpiszewski, tel. (061) 8959-235
- w sprawach merytorycznych - Magdalena Górska, tel. (061) 8959-210
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na zasadach określonych
w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Termin wykonania:
Cześć I - 4 tygodnie od podpisania umowy
Cześć II - 4 tygodnie od podpisania umowy
Cześć III - 4 tygodnie od podpisania umowy
Cześć IV - do 31 marca 2010 r.
Ewentualna zmiana terminu może nastąpić tylko w przypadku, gdy warunki pogodowe uniemożliwią prowadzenie robót budowlanych co zostanie potwierdzone wpisem do dziennika budowy lub gdy wystąpią roboty dodatkowe od których uzależnione będzie wykonanie zamówienia podstawowego.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne, w pokoju nr 119 nie później niż do dnia 17.11.2009 r. do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.11.2009 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 117.
Termin związania z ofertą upływa po 30 dniach od upływu terminu składania ofert.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
- - cena - 100 %
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- - wykażą się doświadczeniem zawodowym w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat wykonanie co najmniej dwóch robót związanych z budowa lub remontem dróg lub chodników o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda.)
- - zapewnią nadzór kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem przynależności do izby zawodowej techników i inżynierów budownictwa (uprawnienia drogowe)
- - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- - spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły „spełnia - nie spełnia". Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie:
- a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji,
- b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- d) kosztorys ofertowy w formie uproszczonej
- e) dane na temat kierownika budowy oraz innych osób sprawujących nadzór w poszczególnych branżach zgodnie z warunkiem opisanym w pkt. 7b, wraz z uprawnieniami i dokumentami potwierdzającym przynależność do izby zawodowej inżynierów i techników budownictwa,
- f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie potwierdzające warunek opisany w pkt.7a.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Forma dokumentów zgodnie z §4 w/w Rozporządzenia.
Zamawiający nie zamierza: zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
i prowadzić aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27 października 2009 r.
Pobierz: siwz, wyjasnienia1, wyjasnienia2
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Oskar Cierpiszewski (2009-10-27 10:18:01)
- zaakceptowanie treści informacji: Oskar Cierpiszewski (2009-10-27 10:18:01)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Oskar Cierpiszewski (2009-11-19 08:32:28)