BOP.3412-114/09 Tarnowo Podgórne, dnia 29 grudnia 2009 r.
WÓJT GMINY TARNOWO PODGÓRNE
ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne
tel. (061) 8959-201, fax. 8146-118
ogłasza postępowanie o zamówienie publiczne w trybie „przetargu nieograniczonego" na przebudowę nawierzchni targowiska gminnego w Przeźmierowie
Szczegółową lokalizację urządzeń, będących przedmiotem zamówienia zawierają plany sytuacyjno-wysokościowe.
Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu opisany jest szczegółowo
w projekcie technicznym, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót.
Specyfikacja techniczna, przedmiar robót i projekt stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty 36 miesięczna gwarancją.
Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.
Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.
Przedmiot zamówienia zostały określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolami:
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
Adres strony internetowej na której dostępna jest siwz: www.tarnowo-podgorne.pl
Pracownikiem uprawnionym do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
- w sprawach formalnych - Oskar Cierpiszewski, tel. (061) 8959-235
- w sprawach merytorycznych - Marek Łodyga, tel. (061) 8959-277
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na zasadach określonych
w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
Wadium - brak
Termin wykonania:
Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30 kwietnia 2010 r.
Rozpoczęcie realizacji po przekazaniu placu budowy.
Ewentualna zmiana terminu może nastąpić tylko w przypadku, gdy:
- warunki pogodowe uniemożliwią prowadzenie robót budowlanych co zostanie potwierdzone
wpisem do dziennika budowy (nie do tyczy to typowego okresu zimowego do końca lutego)
- wystąpią roboty dodatkowe od których uzależnione będzie wykonanie zamówienia
podstawowego,
- wystąpi awaria nie zawiniona czynnościami lub nie wynikająca z zaniechania czynności, do
których Wykonawca był zobowiązany,
- wystąpią działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwania
lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,
- wystąpią nieprzewidziane okoliczności formalno- prawne
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne, w pokoju nr 119 nie później niż do dnia 18.01.2010 r. do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.01.2010 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 117.
Termin związania z ofertą upływa po 30 dniach od upływu terminu składania ofert.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
- - cena - 100 %
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁANIANIA WARUNKÓW:
- - Warunek art. 22 ust.1 pkt.1 - na podstawie oświadczenia
- - Warunek art.22 ust.1 pkt. 2 - wymagane jest doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 robót związanych z budowa lub przebudową nawierzchni o wartości minimum 200.000 zł każda)
- - Warunek art. 22 ust.1 pkt. 3 - wymagane jest zapewnienie nadzoru kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem przynależności do izby zawodowej techników i inżynierów budownictwa (wymagane uprawnienia drogowe)
- - Warunek art. 22 ust.1 pkt. 4 - na podstawie oświadczenia
- - Warunek art. 24 ust.1 i 2 - na podstawie oświadczenia
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły „spełnia - nie spełnia". Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 9 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW:
Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie:
- a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji,
- b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- d) kosztorys ofertowy zawierający wszystkie pozycje przedmiaru robót,
- e) dane na temat kierownika budowy, wraz z uprawnieniami i dokumentami potwierdzającym przynależność do izby zawodowej inżynierów i techników budownictwa,
- f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie w zakresie określonym w pkt. 8b SIWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Forma dokumentów zgodnie z §4 w/w Rozporządzenia.
Zamawiający nie zamierza: zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
i prowadzić aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29 grudnia 2009 r.
Pobierz: SIWZ, wyjasnienia
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Oskar Cierpiszewski (2009-12-29 14:07:55)
- zaakceptowanie treści informacji: Oskar Cierpiszewski (2009-12-29 14:07:55)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Oskar Cierpiszewski (2010-01-19 13:19:33)