UWAGA MODYFIKACJA SIWZ
Pobierz: modyfikacja , formularz oferty
BOP.3411-36/09 Tarnowo Podgórne, dnia 05 czerwca 2009 r.
WÓJT GMINY TARNOWO PODGÓRNE
ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne
tel. (061) 8959-201, fax. 8146-118
ogłasza postępowanie o zamówienie publiczne w trybie „przetargu nieograniczonego" na wykonanie dokumentacji projektowo wykonawczej budowy dróg na terenie gminy Tarnowo Podgórne. Zamówienie obejmuje:
Część I - Dokumentacja projektowa - projekt usunięcia kolizji gazowej w związku z budową drogi ul. Lipowej
w Baranowie.
Zakres opracowania:
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania - „projekt usunięcia kolizji gazowej w związku z budową ul. Lipowej w Baranowie"
Część II - Dokumentacja projektowa - budowa ul. Tarnowskiej (Lusówko-Jankowice-Tarnowo Podgórne) wraz
z odwodnieniem
Zakres opracowania :
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania - „Budowa ul. Tarnowskiej Lusówko-Jankowice wraz z kanalizacją deszczową"
Część III - Dokumentacja projektowa - budowa ul. Okrężnej w Sierosławiu wraz z odwodnieniem
Zakres opracowania :
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania - „Budowa ul. Okrężnej w Sierosławiu wraz z kanalizacją deszczową lub powierzchniowym odwodnieniem"
Część IV - Dokumentacja projektowa - budowa ul. Przylesie w Lusowie
Zakres opracowania :
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania - „Budowa ul. Przylesie w Lusowie wraz z kanalizacją deszczową"
Część V - Dokumentacja projektowa - budowa ul. Sosnowej w Swadzimiu wraz z odwodnieniem
Zakres opracowania :
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania - „Budowa ul. Sosnowej w Swadzimiu wraz z kanalizacja deszczową"
Część VI - Dokumentacja projektowa - budowa ul. Za Motelem w Sadach wraz z odwodnieniem
Zakres opracowania :
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania - „Budowa ul. Za Motelem w Sadach wraz z kanalizacją deszczową"
Część VII - Dokumentacja projektowa - budowa ciągu pieszo-rowerowego ul. Nowa - ul. 23 Października
w Tarnowie Podgórnym
Zakres opracowania :
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania - „Budowa ciągu pieszo-rowerowego ul. Nowa - ul. 23 Października w Tarnowie Podgórnym wraz z odwodnieniem"
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom
Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolem: 74.23.20.00-4
Adres strony internetowej na której dostępna jest siwz: www.tarnowo-podgorne.pl
Pracownikiem uprawnionym do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
- w sprawach formalnych - Oskar Cierpiszewski, tel. (061) 8959-235
- w sprawach merytorycznych - Maciej Falbierski, tel. (061)8959-249
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego na zasadach określonych
w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Termin wykonania:
Realizacja zamówienia w każdej części do dnia 30 listopada 2009 r. - złożenie wniosku o pozwolenie na budowę, lub zgłoszenia wykonania robót, lub wniosku o zgodę na realizację inwestycji drogowej.
Nadzór autorski i nieprzewidziane uzupełniające rozwiązania projektowe na bieżąco w trakcie realizacji inwestycji w terminach uzgodnionych z zamawiającym.
Jako zakończenie umowy uważa się dzień zgłoszenia zakończenia budowy.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne, w pokoju nr 119 nie później niż do dnia 16.06.2009 r. do godziny 13:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.06.2009 r. o godz. 13:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 100.
Termin związania z ofertą upływa po 30 dniach od upływu terminu składania ofert.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
- - cena - 100 %
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- - w ciągu ostatnich 3 lat wykonali co najmniej 2 tożsame prace:
część I - dotyczące usunięcia kolizji gazowej
część II-VII - dotyczące wykonania dokumentacji projektowej budowy dróg o długości min 400 m
- - dysponują potencjałem zdolnym do realizacji zamówienia (minimum jedna osoba z 3 letniim
doświadczeniem, posiadająca stosowne uprawnienia wymagane do opracowania projektu (branża
drogowa), przynależąca do Izby Inżynierów Budownictwa - - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych, - - spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły „spełnia - nie spełnia". Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie:
- a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji,
- b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- d) wykaz osób wykonujących projekt wraz z ich uprawnieniami i dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
- e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu (zakresu opracowania), dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Forma dokumentów zgodnie z §4 w/w Rozporządzenia.
Zamawiający nie zamierza: zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
i prowadzić aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05 czerwca 2009 r.
Pobierz: siwz
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Oskar Cierpiszewski (2009-06-05 12:58:34)
- zaakceptowanie treści informacji: Oskar Cierpiszewski (2009-06-05 12:58:34)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Oskar Cierpiszewski (2009-06-30 14:16:39)