BOP.3411- 74/09 Tarnowo Podgórne, dnia 11 września 2009 r.
WÓJT GMINY TARNOWO PODGÓRNE
ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne
tel. (061) 8959-201, fax. 8146-118
ogłasza przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową dróg na terenie gminy Tarnowo Podgórne. Zamówienie obejmuje następujące zadania:
- Budowa ścieżki rowerowej wraz z odwodnieniem powierzchniowym na odcinku Sady
- Lusowo
Wartość szacunkowa inwestycji netto: 485.969,20 zł.
- Budowa chodnika - droga powiatowa nr 2392P - odcinek Lusówko - Rozalin
Wartość szacunkowa inwestycji netto: 237.704,00 zł.
- Przebudowa ul. Skrajnej w Sierosławiu
Wartość szacunkowa inwestycji netto: 199.223,08 zł.
Zakres czynności inspektorów nadzoru będzie obejmował:
- zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją
formalno prawną budowy,
- przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia, ewentualna korekta przedmiarów robót
oraz kosztorysów
- ewentualny udział w pracach komisji przetargowej w zakresie sprawdzania kosztorysów
ofertowych i materiałów zaproponowanych do realizacji robót budowlanych
- reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej
realizacji z projektem, ofertą wykonawcy, specyfikacją istotnych warunków
zamówienia, przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
- sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych
i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
- sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych
oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych
i przekazanie ich do użytkowania,
- potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie
rozliczeń budowy,
- weryfikacja dokumentacji powykonawczej
- w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających,
ewentualnie zaniechania wykonania pewnych robót, przygotowanie i przedstawienie
do zatwierdzenia przez inwestora protokołu robót dodatkowych,
- - udział w przeglądach gwarancyjnych na wezwanie Zamawiającego.
- - udział w naradach koordynacyjnych budowy
Inspektor nadzoru zobowiązany jest do wizyty na placu budowy i kontroli przebiegu prac budowlanych w każdym dniu trwania robót.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom
Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolem: 71310000-4
Adres strony internetowej na której dostępna jest siwz: www.tarnowo-podgorne.pl
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
- w sprawach formalnych - Oskar Cierpiszewski, tel. (061) 8959-235
- w sprawach merytorycznych - Maciej Falbierski, tel. (061)8959-249
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych - zamówienia uzupełniające będą dotyczyły nadzoru nad ewentualnymi zamówieniami na roboty dodatkowe lub uzupełniające.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
Termin realizacji:
Na bieżąco w trakcie realizacji inwestycji zgodnie z terminami przewidzianymi na ich zakończenie. Przewidywany termin do końca 2009 r
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22 września 2009 r. do godziny 10:00 w Urzędzie Gminy
w Tarnowie Podgórnym w sekretariacie - pokój nr 119.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 września 2009 r. o godzinie 10:15 w Urzędzie Gminy w Tarnowie Podgórnym w pokoju nr 117.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
Zamawiający dokona oceny oferty w oparciu o następujące kryterium:
- - cena - 100 %
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają stosowne uprawnienia wymagane, zgodnie z prawem budowlanym, do pełnienia funkcji inspektora nadzoru i wykażą się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, (wymagane uprawnienia w branży drogowej) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób
- w ciągu ostatnich 3 lat wykonali co najmniej 2 tożsame prace (prowadzili nadzór inwestorski w zakresie budowy dróg)
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły „spełnia - nie spełnia". Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie:
- a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji,
- b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- d) wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz kopią uprawnień do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, z dokumentem potwierdzającym przynależność do izby samorządu zawodowego lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób wraz z dokumentami tych osób.
- e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
Zamawiający nie zamierza: zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów i prowadzić aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11 września 2009 r.
Pobierz: SIWZ
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Oskar Cierpiszewski (2009-09-11 10:35:07)
- zaakceptowanie treści informacji: Oskar Cierpiszewski (2009-09-11 10:35:07)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Oskar Cierpiszewski (2009-10-01 07:58:22)