BOP.3412-106/09 Tarnowo Podgórne, dnia 30 listopada 2009 r.
WÓJT GMINY TARNOWO PODGÓRNE
ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne
tel. (061) 8959-201, fax. 8146-118
ogłasza postępowanie o zamówienie publiczne w trybie „przetargu nieograniczonego" na budowę
ul. Ogrodowej, Kwiatowej oraz Piaskowej w Chybach wraz z kanalizacją deszczową.
Szczegółową lokalizację urządzeń, będących przedmiotem zamówienia zawierają plany sytuacyjno-wysokościowe.
Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu opisany jest szczegółowo
w projekcie technicznym, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. Ewentualne pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne Specyfikacja techniczna, przedmiar robót i projekt stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty 36 miesięczna gwarancją.
Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.
Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.
Przedmiot zamówienia zostały określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolami:
45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad i dróg
45232130-2 Rurociągi do odprowadzania wody burzowej
Adres strony internetowej na której dostępna jest siwz: www.tarnowo-podgorne.pl
Pracownikiem uprawnionym do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
- w sprawach formalnych - Oskar Cierpiszewski, tel. (061) 8959-235
- w sprawach merytorycznych - Maciej Falbierski, tel. (061) 8959-249
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na zasadach określonych
w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert musi wnieść wadium o wartości 40.000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)
Termin wykonania:
Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30 czerwca 2010 r.
Rozpoczęcie realizacji po uzyskaniu pozwolenia na budowę i przekazaniu placu budowy.
Ewentualna zmiana terminu może nastąpić tylko w przypadku, gdy:
- warunki pogodowe uniemożliwią prowadzenie robót budowlanych co zostanie potwierdzone
wpisem do dziennika budowy (nie do tyczy to typowego okresu zimowego od początku
grudnia do końca lutego)
- wystąpią roboty dodatkowe od których uzależnione będzie wykonanie zamówienia
podstawowego,
- wystąpi awaria nie zawiniona czynnościami lub nie wynikająca z zaniechania czynności, do
których Wykonawca był zobowiązany,
- wystąpią działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwania
lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,
- wystąpią nieprzewidziane okoliczności formalno- prawne
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne, w pokoju nr 119 nie później niż do dnia 21.12.2009 r. do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.12.2009 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 117.
Termin związania z ofertą upływa po 30 dniach od upływu terminu składania ofert.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
- - cena - 100 %
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- - wykażą się doświadczeniem zawodowym w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat wykonanie co najmniej dwóch robót związanych z budową dróg o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto.)
- - zapewnią nadzór kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem przynależności do izby zawodowej techników
i inżynierów budownictwa (uprawnienia drogowe) dodatkowo wymagana osoba z uprawnieniami kanalizacyjnymi - - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- - spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły „spełnia - nie spełnia". Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie.
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie:
- a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji,
- b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- d) kosztorys ofertowy w formie uproszczonej
- e) dane na temat kierownika budowy oraz innych osób pełniących nadzór w poszczególnych branżach zgodnie z warunkiem opisanym w pkt. 7b, wraz z uprawnieniami i dokumentami potwierdzającym przynależność do izby zawodowej inżynierów i techników budownictwa,
- f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie potwierdzające warunek opisany w pkt.7a.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Forma dokumentów zgodnie z §4 w/w Rozporządzenia.
Zamawiający nie zamierza: zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
i prowadzić aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30 listopada 2009 r.
Pobierz: SIWZ, modyfikacja, wyjasnienia1
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Oskar Cierpiszewski (2009-11-30 10:05:35)
- zaakceptowanie treści informacji: Oskar Cierpiszewski (2009-11-30 10:05:35)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Oskar Cierpiszewski (2009-12-23 08:57:04)