BOP.3412-37/09 Tarnowo Podgórne, dnia 13 maja 2009 r.
WÓJT GMINY TARNOWO PODGÓRNE
ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne
tel. (061) 8959-201, fax. 8146-118
ogłasza przetarg nieograniczony na budowę oświetlenia ul. Okrężna w Wysogotowie. Budowa kablowej linii oświetleniowej o długości 750 m, montaż 20 szt. latarni h=8m z wysięgnikami, montaż szafy ZK/SO.
Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolem:45.31.61.10-9
Adres strony internetowej na której dostępna jest siwz: www.tarnowo-podgorne.pl
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
- w sprawach formalnych: Monika Rutkowska-Jarosz, tel. (061) 8959-205
- w sprawach merytorycznych: Krzysztof Przybylski - tel (061) 8959-257
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na zasadach określonych w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
Termin realizacji:
Trzy tygodnie od zawarcia umowy.
Ewentualna zmiana terminu może nastąpić tylko w przypadku, gdy warunki pogodowe uniemożliwią prowadzenie robót budowlanych co zostanie potwierdzone wpisem do dziennika budowy
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 05.06.2009 r. do godziny 10:00 w Urzędzie Gminy
w Tarnowie Podgórnym w sekretariacie - pokój nr 119.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.06.2009 r. o godzinie 10:15 w Urzędzie Gminy w Tarnowie Podgórnym w pokoju nr 100.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
Zamawiający dokona oceny oferty w oparciu o następujące kryterium:
- - cena - 100 %
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- a) w ciągu ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 3 tożsame prace (budowa kablowej linii oświetleniowej o długości minimum 500 m i montażu minimum 15 szt. latarni),
- b) zapewnią nadzór kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem przynależności do izby zawodowej techników i inżynierów budownictwa,
- c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- d) spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły „spełnia - nie spełnia". Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie:
- a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji,
- b) kosztorys ofertowy,
- c) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- e) dane na temat kierownika budowy, wraz jego uprawnieniami i dokumentem potwierdzającym jego przynależność do izby zawodowej inżynierów i techników budownictwa,
- f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Forma dokumentów zgodnie z §4 w/w Rozporządzenia.
Zamawiający nie zamierza: zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
i prowadzić aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13 maja 2009 r.
Pobierz : siwz
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Oskar Cierpiszewski (2009-05-13 12:52:19)
- zaakceptowanie treści informacji: Oskar Cierpiszewski (2009-05-13 12:52:19)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Oskar Cierpiszewski (2009-06-15 15:04:14)