Tarnowo Podgórne, 13.09.2016 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
I. ZAMAWIAJĄCY:
Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
Strona internetowa: www.tarnowo-podgorne.pl
Rodzaj zamawiającego: Administracja Samorządowa
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamówienie dotyczy wykonania studium wykonalności dla projektu pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej przez termomodernizację szkoły podstawowej wraz z salą gimnastyczną w Lusowie” w celu aplikowania o środki finansowe w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020:
Działanie 3.2 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 3.2.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach ZIT dla MOF Poznania, dalej zwanego SW.
Dokument należy wykonać zgodnie z Instrukcją do sporządzenia SW dla działania 3.2 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, poddziałanie 3.2.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach ZIT dla MOF Poznania Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji SW, których realizacja będzie wymagana na etapie procedury oceny projektu o dofinansowanie.
Zamawiający posiada następującą dokumentację dotyczącą projektu:
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
- projekt budowlano wykonawczy
- kosztorys inwestorski
- audyt energetyczny
- plan gospodarki niskoemisyjnej Gminy Tarnowo Podgórne
III. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
do 30 dni od dnia zawarcia umowy
IV. WARUNKI UDZIAŁU W ZAMÓWIENIU
Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 3 usług polegających na opracowaniu SW zgodnego z przedmiotem zamówienia.
V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW:
-formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania podpisany przez osobę upoważnioną zgodnie z reprezentacją określoną w dokumencie rejestrowym,
-odpis z właściwego rejestru potwierdzającego zdolność prawną wykonawcy do występowania w obrocie prawnym zgodnym z przedmiotem zamówienia lub link do rejestru umożliwiający potwierdzenie powyższych danych.
-wykaz wykonanych SW wraz z adresem, numerem telefonu, datą wykonania oraz nazwą projektu beneficjenta, dla którego wykonane zostały opracowania (należy wymienić tylko opracowania, które stanowiły załącznik do projektów, na które zawarto umowy o dofinansowanie) wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie zadania.
Oferty nie zawierające wszystkich wskazanych w ogłoszeniu oświadczeń oraz dokumentów lub oferty zawierające braki formalne będą odrzucane.
V. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT:
CENA - 96 %
TERMIN WYKONANIA – 4 %
VI. OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach ww. kryteriów. Uzyskana liczba punktów zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.
Przyznawane liczby punktów poszczególnym ofertom będzie się odbywać wg następujących zasad:
a) cena oferty – ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację całego zamówienia, wynikająca z formularza ofertowego. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
C=(Cmin/Cx)*96 pkt.
gdzie,
C – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium cena brutto za realizację całego zamówienia,
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację zamówienia,
Cx – cena brutto oferty ocenianej złożonej na realizację zamówienia
b) termin opracowania SW – ocenie zostanie poddany zaoferowany w ofercie długość terminu opracowania SW. Termin opracowania SW liczony jest w dniach kalendarzowych.
Minimalny termin opracowania SW - 14 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy,
Maksymalny termin opracowania SW- 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
Jeżeli Wykonawca zaproponuje w ofercie termin wykonania krótszy niż 14 dni, od dnia zawarcia umowy, termin ten będzie wiążący dla wykonawcy, jednakże do oceny ofert w kryterium „termin opracowania SW” zostanie przyjęty termin minimalny zawarty w niniejszym ogłoszeniu, tzn. 14 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy.
Jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie termin opracowania SW dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, wówczas jego oferta zostanie odrzucona.
Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
T=(Tmin/Tx)*4 pkt.
gdzie,
T – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium termin opracowania SW
Tmin – termin minimalny w oferowanych ofertach
Tx – termin oferowany w badanej ofercie.
VII. TERMIN i MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć do dnia: 20.09.2016r.
Liczy się data wpływu oferty do Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne
Ofertę można złożyć osobiście u zamawiającego w pokoju nr 5 w budynku C, faksem, pocztą elektroniczną na adres mailowy: fu@tarnowo-podgorne.pl
Osobą upoważnioną do kontaktu jest;
Justyna Krynicka, Główny specjalista ds. funduszy unijnych, pok.5 (budynek C), tel. (61) 89 59 271, mail: fu@tarnowo-podgorne.pl
VIII. ZAŁĄCZNIKI
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Justyna Krynicka (2016-09-13 11:38:57)
- zaakceptowanie treści informacji: Justyna Krynicka (2016-09-13 11:38:57)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Justyna Krynicka (2016-09-13 11:49:03)