logo
logo bip

Tarnowo Podgórne, dnia 22 lutego 2018 r.

WOP. 271.12.2018

 

 

ZAWIADOMIENIE

O  UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

               

 

Informuję, że w dniu 22 lutego 2018 r. zostało rozstrzygnięte postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone w trybie zapytania o cenę na zakup tuszy i tonerów na potrzeby Urzedu Gminy Tarnowo Podgórne.

 

W postępowaniu złożono 1 ofertę.

Lp.

Nazwa wykonawcy

Cena brutto oferty w zł

1.

Automatyka Biurowa Sp. z o.o.

Al. Prymasa Tysiąclecia 103

01-424 Warszawa

238 221,48

 

Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu.

Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp