logo
logo bip

Tarnowo Podgórne: wydanie V i VI tomu Historii Gminy Tarnowo Podgórne
Numer ogłoszenia: 57888 - 2015; data zamieszczenia w BZP: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne , ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, faks (061) 814 61 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wydanie V i VI tomu Historii Gminy Tarnowo Podgórne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie do druku i wydrukowanie V i VI tomu Historii Gminy Tarnowo Podgórne. Materiały dostarczane przez Urząd Gminy: TOM V 1. Założenia merytoryczne książki, 2. Tekst książki w formie plików doc, na nośniku cyfrowym, 3. Zdjęcia, ilustracje w formie plików jpg, na nośniku cyfrowym, 4. Wykresy, rysunki, mapki, itp. w formie plików jpg, na nośniku cyfrowym, 5. Wzór graficzny okładki i wnętrza w postaci Tomu I,II,III,IV książki. Uwaga: 1. Zakładana objętość książki: ok. 450 stron 2. Łączna liczba zdjęć, ilustracji, itp.: ok. 350 szt. Termin przekazania materiałów przez Zamawiającego - do 10.04.2015 r. Zakres prac 1. Wykonanie projektu graficznego okładki wg wzoru (okładka Tomu I,II,III,IV książki), 2. Wykonanie projektu graficznego wnętrza (wg standardu Tomu I,II,III,IV książki), 3. Korekta językowa dostarczonego tekstu, 4. Obróbka komputerowa i kolorystyczna, nadanie jakości graficznej, kadrowanie zdjęć, rysunków, wykresów, itp dostarczonych na nośniku cyfrowym, 5. Łamanie dostarczonych na nośniku cyfrowym: tekstu, zdjęć, ilustracji, itp. 6. Wykonanie korekt: redakcyjnych (dwukrotnie) i korekty technicznej, 7. Przedstawianie na bieżąco poszczególnych etapów prac w Urzędzie Gminy, celem ich akceptacji, 8. Przygotowanie oprawionego w twardą oprawę egzemplarza sygnalnego książki, wydruków próbnych (proof) z okładki i wybranych stron wnętrza (min. dwa wydruki w skali 1:1 na każdy arkusz drukowy) celem ostatecznej akceptacji przed drukiem nakładu. 9. Przygotowanie i kontrola pliku pdf do druku. 10. Druk książki w technologii druku offsetowego w nakładzie 500 egzemplarzy: Format bloku wnętrza: 297 x 235 mm (w pionie), Objętość: - okładka: 4 strony, - wnętrze: ok. 450 stron, Druk: - okładka: 4 + 0 - wnętrze: 4 + 4, Papier wnętrze: papier kredowany matowy 115 g/m2 Claro Silk, Oprawa: twarda, szyta, z grzbietem, grzbiet półokrągły, kapitałka biała, 11. Nadzór nad drukiem, 12. Dostarczenie wydrukowanego nakładu do siedziby Urzędu Gminy w Tarnowie Podgórnym. 13. Nadanie numeru ISBN Materiały dostarczane przez Urząd Gminy: TOM VI 1. Założenia merytoryczne książki, 2. Tekst książki w formie plików doc, na nośniku cyfrowym, 3. Zdjęcia, ilustracje w formie plików jpg, na nośniku cyfrowym, 4. Wykresy, rysunki, mapki, itp. w formie plików jpg, na nośniku cyfrowym, 5. Wzór graficzny okładki i wnętrza w postaci Tomu I, II, III, IV książki. Uwaga: 1. Zakładana objętość książki: ok. 400 stron 2. Łączna liczba zdjęć, ilustracji, itp.: ok. 250 szt. Termin przekazania materiałów przez Zamawiającego - do 08.10.2015 r. Zakres prac 1. Wykonanie projektu graficznego okładki wg wzoru (okładka Tomu I,II,III,IV książki), 2. Wykonanie projektu graficznego wnętrza (wg standardu Tomu I,II,III,IV książki), 3. Korekta językowa dostarczonego tekstu, 4. Obróbka komputerowa zdjęć, rysunków, wykresów, itp dostarczonych na nośniku cyfrowym, 5. Łamanie dostarczonych na nośniku cyfrowym: tekstu, zdjęć, ilustracji, itp. 6. Wykonanie korekt: redakcyjnych (dwukrotnie) i korekty technicznej, 7. Przedstawianie na bieżąco poszczególnych etapów prac w Urzędzie Gminy, celem ich akceptacji, 8. Przygotowanie oprawionego w twardą oprawę egzemplarza sygnalnego książki, wydruków próbnych (proof) z okładki i wybranych stron wnętrza (min. dwa wydruki w skali 1:1 na każdy arkusz drukowy) celem ostatecznej akceptacji przed drukiem nakładu. 9. Przygotowanie i kontrola pliku pdf do druku. 10. Druk książki w technologii druku offsetowego w nakładzie 500 egzemplarzy: Format bloku wnętrza: 297 x 235 mm (w pionie), Objętość: - okładka: 4 strony, - wnętrze: ok. 400 stron, Druk: - okładka: 4 + 0 - wnętrze: 4 + 4, Papier wnętrze: papier kredowany matowy 115 g/m2 Claro Silk, Oprawa: twarda, szyta, z grzbietem, grzbiet półokrągły, kapitałka biała, 11. Nadzór nad drukiem, 12. Dostarczenie wydrukowanego nakładu do siedziby Urzędu Gminy w Tarnowie Podgórnym. 13. Nadanie numeru ISBN Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia, udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 wydań książek zawierających wydruki kolorowe w technologii druku offsetowego
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie usług, o którym mowa powyżej i złożenia poświadczeń dotyczy tylko usług, które potwierdzają spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt. 8b SIWZ.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin wykonania tomu V i VI - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu umowy wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności w następujących przypadkach: 1) Siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; 2) Przekazania materiałów przez Zamawiającego w terminie późniejszym niż wskazany w SIWZ, 3) Wydania polecenia zmiany. Wykonawca, wnioskując o zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż zaszły ww. okoliczności. W przypadku wystąpienia przeszkód lub przerw w wykonywaniu prac, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie zgłosić je Zamawiającemu na piśmie w celu rozstrzygnięcia o wynikających z tego skutkach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie Podgórnym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne, w pokoju nr 119.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. TERMIN REALIZACJI: V i VI tom - do 42 dni od momentu przekazania materiałów przez Zamawiającego (tom V należy wykonać: nie później niż do 22 maja 2015r.; tom VI należy wykonać: nie później niż do 19 listopada 2015r.).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Pobierz: SIWZ