logo
logo bip

Tarnowo Podgórne: Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Numer ogłoszenia w BZP: 25482 - 2014; data zamieszczenia w BZP: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne , ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, faks (061) 814 61 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część I Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Szamotulskiej (Uchwała Nr VIII/87/2011 Rady Gminy Tarnowo Podgórne z dnia 12 kwietnia 2011 roku) ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przez przepisy. Obszar opracowania obejmuje ok. 8,7 ha. Wykonawca wykona dokumentację planu miejscowego: - rysunek planu, tekst planu, prognoza skutków wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na środowisko przyrodnicze, prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, z uwzględnieniem art. 36 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - przygotowanie załączników do uchwały o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu planu oraz o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania, - dokumenty formalno-prawne. Powyższe opracowanie należy wykonać w następujący sposób: Rysunek planu: - w wersji elektronicznej w formacie rastrowym (JPG lub TIFF) - w wersji numerycznej w plikach SHP lub GDB z odniesieniem przestrzennym w układzie współrzędnych PL2000, - w wersji papierowej w 5 egzemplarzach, w tym jeden laminowany; Tekst planu: - w wersji elektronicznej (DOC, DOCX), - w wersji elektronicznej umożliwiającej przekazanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym. (XML), - struktura uchwały zgodna ze standardem obowiązującym w Gminie Tarnowo Podgórne. Podkład geodezyjny dostarczy zamawiający w postaci mapy nieaktualizowanej w skali 1:1000 lub 1:2000 (forma papierowa). Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. Część II Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Przeźmierowie dla działek 464/1,464/2,464/3,464/4 przy ulicy Leśnej, działek nr 384, 313/1 przy ulicy Rynkowej oraz dla terenów położonych w rejonie ulicy Krańcowej (Uchwała Nr LIX/752/2013 Rady Gminy Tarnowo Podgórne z dnia 30 grudnia 2013 roku) ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przez przepisy. Obszar opracowania obejmuje ok. 3,6 ha. Wykonawca wykona dokumentację planu miejscowego: - rysunek planu, tekst planu, prognoza skutków wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na środowisko przyrodnicze, prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, z uwzględnieniem art. 36 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - przygotowanie załączników do uchwały o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu planu oraz o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania, - dokumenty formalno-prawne. Powyższe opracowanie należy wykonać w następujący sposób: Rysunek planu: - w wersji elektronicznej w formacie rastrowym (JPG lub TIFF) - w wersji numerycznej w plikach SHP lub GDB z odniesieniem przestrzennym w układzie współrzędnych PL2000, - w wersji papierowej w 5 egzemplarzach, w tym jeden laminowany; Tekst planu: - w wersji elektronicznej (DOC, DOCX), - w wersji elektronicznej umożliwiającej przekazanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym (XML), - struktura uchwały zgodna ze standardem obowiązującym w Gminie Tarnowo Podgórne. Podkład geodezyjny dostarczy zamawiający w postaci mapy nieaktualizowanej w skali 1:1000 lub 1:2000 (forma papierowa). Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (należy udokumentować wykonanie w ostatnich 3 latach dla każdej części min. jednego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - dla obu części o dominującej funkcji terenów zabudowy mieszkaniowej i zabudowy usługowej, uchwalonego i opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Województwa)
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoba lub osoby realizujące zamówienie muszą wykazać uprawnienia do projektowania urbanistycznego
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie usług, o którym mowa powyżej i złożenia poświadczeń dotyczy tylko tych usług, które potwierdzają spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt. 8b SIWZ.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu możliwa tylko za zgodą Zamawiającego w sytuacji, gdy okoliczności formalno - prawne uniemożliwią realizację zamówienia w umówionym terminie. Ewentualne wydłużenie terminu będzie proporcjonalne do okoliczności wywołujących zwłokę w realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok. 117.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. 119.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Szamotulskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Szamotulskiej (Uchwała Nr VIII/87/2011 Rady Gminy Tarnowo Podgórne z dnia 12 kwietnia 2011 roku) ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przez przepisy. Obszar opracowania obejmuje ok. 8,7 ha. Wykonawca wykona dokumentację planu miejscowego: - rysunek planu, tekst planu, prognoza skutków wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na środowisko przyrodnicze, prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, z uwzględnieniem art. 36 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - przygotowanie załączników do uchwały o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu planu oraz o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania, - dokumenty formalno-prawne. Powyższe opracowanie należy wykonać w następujący sposób: Rysunek planu: - w wersji elektronicznej w formacie rastrowym (JPG lub TIFF) - w wersji numerycznej w plikach SHP lub GDB z odniesieniem przestrzennym w układzie współrzędnych PL2000, - w wersji papierowej w 5 egzemplarzach, w tym jeden laminowany; Tekst planu: - w wersji elektronicznej (DOC, DOCX), - w wersji elektronicznej umożliwiającej przekazanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym. (XML), - struktura uchwały zgodna ze standardem obowiązującym w Gminie Tarnowo Podgórne. Podkład geodezyjny dostarczy zamawiający w postaci mapy nieaktualizowanej w skali 1:1000 lub 1:2000 (forma papierowa). Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Przeźmierowie dla działek 464/1,464/2,464/3,464/4 przy ulicy Leśnej, działek nr 384, 313/1 przy ulicy Rynkowej oraz dla terenów położonych w rejonie ulicy Krańcowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Przeźmierowie dla działek 464/1,464/2,464/3,464/4 przy ulicy Leśnej, działek nr 384, 313/1 przy ulicy Rynkowej oraz dla terenów położonych w rejonie ulicy Krańcowej (Uchwała Nr LIX/752/2013 Rady Gminy Tarnowo Podgórne z dnia 30 grudnia 2013 roku) ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przez przepisy. Obszar opracowania obejmuje ok. 3,6 ha. Wykonawca wykona dokumentację planu miejscowego: - rysunek planu, tekst planu, prognoza skutków wpływu ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na środowisko przyrodnicze, prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, z uwzględnieniem art. 36 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - przygotowanie załączników do uchwały o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu planu oraz o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania, - dokumenty formalno-prawne. Powyższe opracowanie należy wykonać w następujący sposób: Rysunek planu: - w wersji elektronicznej w formacie rastrowym (JPG lub TIFF) - w wersji numerycznej w plikach SHP lub GDB z odniesieniem przestrzennym w układzie współrzędnych PL2000, - w wersji papierowej w 5 egzemplarzach, w tym jeden laminowany; Tekst planu: - w wersji elektronicznej (DOC, DOCX), - w wersji elektronicznej umożliwiającej przekazanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym (XML), - struktura uchwały zgodna ze standardem obowiązującym w Gminie Tarnowo Podgórne. Podkład geodezyjny dostarczy zamawiający w postaci mapy nieaktualizowanej w skali 1:1000 lub 1:2000 (forma papierowa). Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Pobierz swiz