logo
logo bip

Tarnowo Podgórne: wydanie II tomu Historii Gminy Tarnowo Podgórne - Zabór Pruski
Numer ogłoszenia w BZP: 417542 - 2013; data zamieszczenia w BZP: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne , ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, faks (061) 814 61 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wydanie II tomu Historii Gminy Tarnowo Podgórne - Zabór Pruski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie do druku i wydrukowanie II tomu Historii Gminy Tarnowo Podgórne - Zabór Pruski. Zakres prac do wykonania: 1. Wykonanie projektu graficznego okładki wg wzoru ustalonego z Zamawiającym (nawiązanie do wydanej okładki Tomu I książki), 2. Wykonanie projektu graficznego wnętrza wg ustalonego wzoru z Zamawiającym (nawiązanie do wydanej okładki Tomu I książki), 3. Korekta językowa dostarczonego tekstu, 4. Obróbka komputerowa zdjęć, rysunków, wykresów, itp dostarczonych na nośniku cyfrowym, 5. Łamanie dostarczonych na nośniku cyfrowym: tekstu, zdjęć, ilustracji, itp. 6. Wykonanie korekt: redakcyjnych (dwukrotnie) i korekty technicznej, 7. Przedstawianie na bieżąco poszczególnych etapów prac w Urzędzie Gminy, celem ich akceptacji, 8. Przygotowanie oprawionego w twardą oprawę egzemplarza sygnalnego książki, wydruków próbnych (proof) z okładki i wybranych stron wnętrza (min. dwa wydruki w skali 1:1 na każdy arkusz drukowy) celem ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego przed drukiem nakładu. 9. Przygotowanie i kontrola pliku pdf do druku. 10. Druk książki w technologii druku offsetowego w nakładzie 300 egzemplarzy: Format bloku wnętrza: 297 x 235 mm (w pionie), Objętość: - okładka: 4 strony, - wnętrze: ok. 400 stron, Druk: - okładka: 4 + 0 - wnętrze: 4 + 4, Papier wnętrze: papier kredowany matowy 115 g/m2 Claro Silk, Oprawa: twarda, szyta, z grzbietem, grzbiet półokrągły, kapitałka biała, Nakład: 300 egz. 11. Nadzór nad drukiem, 12. Nadanie numeru ISBN, 13. Dostarczenie wydrukowanego nakładu do siedziby Urzędu Gminy w Tarnowie Podgórnym. Materiały dostarczane przez Urząd Gminy: 1. Założenia merytoryczne książki, 2. Tekst książki w formie plików doc, na nośniku cyfrowym, 3. Zdjęcia, ilustracje w formie plików jpg, na nośniku cyfrowym, 4. Wykresy, rysunki, mapki, itp. w formie plików jpg, na nośniku cyfrowym, 5. Wzór graficzny okładki i wnętrza w postaci Tomu I książki. Uwaga: 1. Zakładana objętość książki: 400 stron 2. Łączna liczba zdjęć, ilustracji, itp.: ok. 200 szt. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku konieczności dokonania przez Wykonawcę zmian wynikających z korekt Zamawiającego i powodujących konieczność ponownego łamania książki lub jej fragmentów, ustalony zostanie wspólnie z Zamawiającym nowy termin realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie Podgórnym ul. Poznańska 115, pok. 117.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne, w pokoju nr 119.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 Pobierz: SIWZ

wyjaśnienia

ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Monika Spychała (2013-10-15 08:08:26)
  • zaakceptowanie treści informacji: Monika Spychała (2013-10-15 08:08:26)