logo
logo bip
 

Tarnowo Podgórne: wykonanie projektów przebudowy dróg na terenie Gminy Tarnowo Podgórne
Numer ogłoszenia: 427874 - 2012; data zamieszczenia w BZP: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne , ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, faks (061) 814 61 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektów przebudowy dróg na terenie Gminy Tarnowo Podgórne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla następujących zadań: A. projekt przebudowy pasa drogowego drogi Tarnowo Podgórne (27 Grudnia) - Kokoszczyn (ul. Kręta ). B. projekt przebudowy ul. Łąkowej w Tarnowie Podgórnym. C. Projekt przebudowy pasa drogowego drogi Batorowo (ul. Widok) - Swadzim (ul. Lipowa). D. projekt przebudowy pasa drogowego ul. Krótkiej w Przeźmierowie. E. projekt przebudowy ul. Wierzbowej w Wysogotowie na odcinku od ul. Bukowskiej do ul. Długiej. F. projekt przebudowy ul. Letniskowej w Baranowie - etap II, ulica Klonowa i Pogodna na odcinku od Wspólnej do Letniskowej na terenie Gminy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • o na podstawie oświadczenia
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • o na podstawie oświadczenia
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • o na podstawie oświadczenia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • o osoby realizujące zamówienie muszą posiadać stosowne uprawnienia wymagane do opracowania dokumentacji projektowej (uprawnienia drogowe, instalacyjne i elektryczne) - dotyczy wszystkich części zamówienia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • o na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku rezygnacji z realizacji inwestycji istnieje możliwość rozwiązania umowy przez Zamawiającego w części dotyczącej nadzoru autorskiego. Zamawiający może zmienić termin zakończenia realizacji zamówienia w związku z przedłużająca się procedurą administracyjną. W przypadku wystąpienia przeszkód lub przerw w wykonywaniu prac, Projektant ma obowiązek niezwłocznie zgłosić je Zamawiającemu na piśmie w celu rozstrzygnięcia o wynikających z tego skutkach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie Podgórnym, ul. Poznańska 115, pok. 117.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne, w pokoju nr 119.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zamówienia (dotyczy wszystkich części): - etap I (opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszeniem zamiaru wykonania robót drogowych/wniosku o zgodę na realizację inwestycji drogowej) do dnia 30.04.2013r. - etap II (nadzór autorski) - od momentu rozpoczęcia do czasu zakończenia budowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: projekt przebudowy pasa drogowego drogi Tarnowo Podgórne (27 Grudnia) - Kokoszczyn (ul. Kręta )..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I: Opracowanie dokumentacji projektowej 1. Zakres opracowania Kategoria drogi: - droga gminna (322003P) - długość odcinka - 1 000 m Jezdnia: szerokość 5,0 - 6,0 m Chodnik: bez chodnika Pobocza: obustronne o szerokości 0,7 m utwardzone kruszywem Oświetlenie uliczne: nie dotyczy 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekt budowlany branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa należy wykonać w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 4. Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID-UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 5. Projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. 6. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 2 egzemplarzach, 7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 8. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach, 9. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: 10. - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc 11. - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff 12. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym-przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff) oraz wypisami z rejestru gruntów. 13. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 2 egzemplarzach 14. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach 15. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów w 4 egzemplarzach 16. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 17. Uzyskanie pozwolenia na budowę. W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad przebudową pasa drogowego drogi Tarnowo Podgórne (27 Grudnia) - Kokoszczyn (ul. Kręta ). Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 1. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż cztery udokumentowane pobytów (tj. minimum jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 2. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru : do czasu zakończenia budowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: projekt przebudowy ul. Łąkowej w Tarnowie Podgórnym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I: Opracowanie dokumentacji projektowej 1. Zakres opracowania Kategoria drogi: - droga wewnętrzna - długość odcinka - 430 m Jezdnia: - frezowanie profilujące - warstwa wyrównawcza - skropienie emulsją wraz z siatką wzmacniającą - warstwa wiążąca - warstwa ścieralna - wymiana krawężników - malowanie linii środkowej, przejść dla pieszych - szerokość 5,0-6,0 m Odwodnienie: - zaprojektować przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej oraz podłączenie ul. Łanowej łącznie długość kanalizacji deszczowej projektowanej wraz z istniejącą to ok. 600 mb. Sprawdzenie stanu technicznego istniejącej kanalizacji deszczowej. Zjazdy: przełożenie istniejących zjazdów z betonowej kostki brukowej - wymiana na kostkę betonową Chodnik: zaprojektowanie nowego chodnika z betonowej kostki brukowej szer. 2,0 (likwidacja starego z płyt chodnikowych) Oświetlenie uliczne: bez zmian 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekt budowlany branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa należy wykonać w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 4. Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID-UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 5. Projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. 6. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 2 egzemplarzach, 7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 8. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach, 9. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff 10. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym-przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff) oraz wypisami z rejestru gruntów. 11. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 2 egzemplarzach 12. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach 13. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów w 4 egzemplarzach 14. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 15. Uzyskanie pozwolenia na budowę. W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad przebudową ul. Łąkowej w Tarnowie Podgórnym. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 1. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż cztery udokumentowane pobytów (tj. minimum jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 2. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru : do czasu zakończenia budowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Projekt przebudowy pasa drogowego drogi Batorowo (ul. Widok) - Swadzim (ul. Lipowa)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I: Opracowanie dokumentacji projektowej 1. Zakres opracowania Kategoria drogi: - droga gminna (322019P) - długość odcinka - 1 000 m Jezdnia: szerokość 5,0-6,0 m Pobocza: obustronne utwardzone kruszywem o szerokości 0,7 m Chodnik: bez chodnika Oświetlenie uliczne: nie dotyczy 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekt budowlany branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa należy wykonać w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 4. Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID-UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 5. Projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. 6. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 2 egzemplarzach, 7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 8. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach, 9. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff 10. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym-przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff) oraz wypisami z rejestru gruntów. 11. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 2 egzemplarzach 12. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach 13. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów w 4 egzemplarzach 14. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 15. Uzyskanie pozwolenia na budowę. W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad przebudową pasa drogowego drogi Batorowo (ul. Widok) - Swadzim (ul. Lipowa). Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 1. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż cztery udokumentowane pobytów (tj. minimum jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 2. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru : do czasu zakończenia budowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: projekt przebudowy pasa drogowego ul. Krótkiej w Przeźmierowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I: Opracowanie dokumentacji projektowej 1. Zakres opracowania Kategoria drogi: - droga wewnętrzna - długość odcinka - 170 m Jezdnia: pieszo jezdnia o szerokości 5,0 - 6,0 m lub jezdnia z chodnikiem jednostronnym Odwodnienie: zaprojektowanie kanalizacji deszczowej na połowie odcinka z odprowadzeniem do istniejącej kanalizacji Zjazdy: zjazdy z betonowej kostki brukowej 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekt budowlany branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa należy wykonać w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 4. Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID-UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 5. Projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. 6. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 2 egzemplarzach, 7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 8. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach, 9. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff 10. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym-przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff) oraz wypisami z rejestru gruntów. 11. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 2 egzemplarzach 12. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach 13. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów w 4 egzemplarzach 14. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 15. Uzyskanie pozwolenia na budowę. W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad przebudową pasa drogowego ul. Krótkiej w Przeźmierowie. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 1. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż cztery udokumentowane pobytów (tj. minimum jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 2. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru : do czasu zakończenia budowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: projekt przebudowy ul. Wierzbowej w Wysogotowie na odcinku od ul. Bukowskiej do ul. Długiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I: Opracowanie dokumentacji projektowej 1. Zakres opracowania Kategoria drogi: - droga gminna (311038P) - długość odcinka - 580 m Jezdnia: - frezowanie profilujące - warstwa wyrównawcza - skropienie emulsją wraz z siatką wzmacniającą - warstwa wiążąca - warstwa ścieralna - wymiana krawężników - malowanie linii środkowej, przejść dla pieszych - szerokość 5,0 - 6,0 m Odwodnienie: wg istniejącego opracowania z ewentualnymi korektami Zjazdy: przełożenie istniejących zjazdów z betonowej kostki brukowej Chodnik: wg istniejącego opracowania z ewentualnymi korektami Oświetlenie uliczne: bez zmian 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekt budowlany branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa należy wykonać w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 4. Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID-UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 5. Projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. 6. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 2 egzemplarzach, 7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 8. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach, 9. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: i. - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc ii. - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff 10. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym-przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff) oraz wypisami z rejestru gruntów. 11. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 2 egzemplarzach 12. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach 13. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów w 4 egzemplarzach 14. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 15. Uzyskanie pozwolenia na budowę. W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad przebudową ul. Wierzbowej w Wysogotowie na odcinku od ul. Bukowskiej do ul. Długiej. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 1. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż cztery udokumentowane pobytów (tj. minimum jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 2. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru : do czasu zakończenia budowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: projekt przebudowy ul. Letniskowej w Baranowie - etap II, ulica Klonowa i Pogodna na odcinku od Wspólnej do Letniskowej na terenie Gminy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I: Opracowanie dokumentacji projektowej 1. Zakres opracowania Kategoria drogi: - droga wewnętrzna - długość odcinka : ul. Klonowa od ul. Wspólnej do granicy gminy - 45 m ul. Pogodna od ul. Wspólnej do ul. Letniskowej - 80 m Jezdnia: szerokość 5,0 - 6,0 m Odwodnienie: zaprojektować kanalizację deszczową na połowie odcinków ulic Klonowej i Pogodnej z odprowadzeniem do istniejącej kanalizacji Zjazdy: zjazdy z betonowej kostki brukowej Chodnik: - ul. Klonowa - chodnik jednostronny - ul. Pogodna - pieszojezdnia Oświetlenie uliczne: bez zmian 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekt budowlany branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa należy wykonać w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 4. Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID-UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 5. Projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. 6. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 2 egzemplarzach, 7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 8. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach, 9. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: i. - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc ii. - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff 10. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym-przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff) oraz wypisami z rejestru gruntów. 11. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 2 egzemplarzach 12. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach 13. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów w 4 egzemplarzach 14. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 15. Uzyskanie pozwolenia na budowę. W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad przebudową ul. Letniskowej w Baranowie - etap II, ulica Klonowa i Pogodna na odcinku od Wspólnej do Letniskowej na terenie Gminy. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 1. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż cztery udokumentowane pobytów (tj. minimum jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 2. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru : do czasu zakończenia budowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Ponierz: SIWZ + mapy

wyjaśnienia+mapy w wersji pdf