BOP.3412-56/09 Tarnowo Podgórne, dnia 07 lipca 2009 r.
WÓJT GMINY TARNOWO PODGÓRNE
ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórnetel. (061) 8959-201, fax. 8146-118
ogłasza postępowanie o zamówienie publiczne w trybie „przetargu nieograniczonego” na rozbudowa istniejących placów zabaw w Kokoszczynie, Sadach, Ceradzu Kościelnym i Przeźmierowie
Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem zamówienia opisany jest szczegółowo
w opisie technicznym, dokumentacji fotograficznej i przedmiarze, które stanowią załącznik do siwz.
Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.
Przedmiot zamówienia zostały określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolem:37535200-9
Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji technicznej.
Adres strony internetowej na której dostępna jest siwz: www.tarnowo-podgorne.pl
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
- w sprawach formalnych: Monika Rutkowska - Jarosz, tel. (061) 8959-205
- w sprawach merytorycznych: Ewa Taciak – tel (061) 8959-258
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
Wadium: brak
Termin wykonania: najpóźniej 8 tygodni od daty zawarcia umowy
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne, w pokoju nr 119 nie później niż do dnia 29.07.2009 r. do godziny 10:00.Otwarcie ofert nastąpi dnia 29.07.2009 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 100.
Termin związania z ofertą upływa po 30 dniach od upływu terminu składania ofert.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:- cena – 100 %
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- wykażą się doświadczeniem zawodowym w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują wykonanie minimum 1 placu zabaw).
- zapewnią nadzór kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem przynależności do izby zawodowej techników i inżynierów budownictwa
- udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły „spełnia – nie spełnia”. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie:
a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji,
b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) kosztorys ofertowy
e) dane na temat kierownika budowy wraz z uprawnieniami i dokumentami potwierdzającym przynależność do izby zawodowej inżynierów i techników budownictwa,
f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Forma dokumentów zgodnie z §4 w/w Rozporządzenia. Zamawiający nie zamierza: zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów i prowadzić aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07 lipca 2009 r.
Pobierz SIWZ
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Oskar Cierpiszewski (2009-07-07 12:20:46)
- zaakceptowanie treści informacji: Oskar Cierpiszewski (2009-07-07 12:21:28)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Oskar Cierpiszewski (2009-08-14 10:38:26)